Het gaat veel verder dan de producten die we produceren. Het gaat ook om wie we zijn en wat ons drijft.
Sommige bedrijven zijn bekend omwille van hun producten, anderen omwille van wie ze zijn.
Wij willen alvast beiden tegelijk zijn en perfect zijn in elk aspect van ons vak. En dat neemt tijd. Het is een lange zoektocht, die begint bij goede en echte ingrediënten die smaak en plezier brengen aan de consument. Om dat doel te bereiken, controleren we regio per regio onze ingrediënten om zeker te zijn dat ze aan onze kwaliteitsnormen voldoen. Er is in onze ogen immers niets zo belangrijk als de smaak van onze producten.
Maar het zijn niet enkel de ingrediënten, hoe goed ze ook zijn. Het is ook een kwestie van ethiek en familiaal ondernemen. Dat gaat van hoe wij onze goede producten bereiden tot de band die we hebben gecreeërd met onze landbouwers, en de vertrouwensrelaties die we hebben opgebouwd met onze consumenten. We kunnen natuurlijk niet waken over ons bedrijf, zonder ook zorg te dragen voor het milieu en ons personeel. Kwaliteitsvolle ingrediënten, een gezonde omgeving, goede landbouwpraktijken en trotse werknemers zijn de essentiële bouwstenen om goede producten te ontwikkelen.
We weten dat we onze eigen definitie hebben van het woord "goed". Maar we laten het evolueren naar gelang welke betekenis de consument er aan geeft. We willen immers dat, wanneer ze voor McCain kiezen, ze met plezier producten kiezen die goed zijn voor hen.
"It's all good" is voor McCain alleszeggend. Het is onze filosofie en onze business-strategie.